CamfrogNews
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

CamfrogNews

CamfrogNews, كل مايخص الكام فروج, من اخبار, وبرامج, وتساؤلات, عما هو جديد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

AdminJ &A&J جنات

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
CGiN
owner
owner
CGiN

ذكر عدد المساهمات : 16

AdminJ &A&J جنات Empty
مُساهمةموضوع: AdminJ &A&J جنات   AdminJ &A&J جنات I_icon_minitimeالأحد مارس 14, 2010 9:20 am

AdminJ &A&J جنات 176833

موضوعنا النهارده عن شبح الكام فروج الغامض (جنات) وعن ادارتها الغاشمه لروم كام فروج عرب
اولا : فهى شخصيه مجهوله الهويه تدعى انها اخت -الامير- الوليد بن طلال (والسبب) لتبعد شباب البرنامج عن محاوله معرفه حقيقتها ومن تكون هى
ثانيا : تدعى ان سبب دخولها برنامج الكام فروج هو (الهوايه) اى هوايه تريد ان تدعيها؟
* هل هى هوايه الشاتينج -المحادثه-؟ امحادثه ايه عاوزه تفهمنى انها داخله تتعرف على ناس؟
***********او هوايه السلطه -الاحساس بأن كل مافى كام فروج عرب من يوزارت وادامن برهن اشارتها-(ودا مرض طبعا مش هوايه)
***********او هوايه فضح اكبر عدد من البنات (تكفى فضيحه مادى شاهى تسجيلها اشتغل فى روم عرب والى مشغله ادارى فى الروم *Ahmed*(-او جمع كل بنت مش محترمه لرومها-(زى رزو او فاطمه او منال او....او.....)
ثالثا : بتختار ادامن كل مايفعلوه هو التودد اليها والنفاق لأجلها ولا تهتم بمعاملتهم لليوزر سواء معامله كريمه او حقيره فما تريد منهم الا ان يشبعوا -مرضها-غرورها فى سلطه التحكم والتبعيه : وهذا يسمى بالساديه ومن المفروض انه موجود عند الرجاله ههههههههه بتشعر بمتعه عند ايلام الاخرين واحساسها انهم عبيدا (من المفروض ان الادامن الى بتختارهم ادامن روم خضره يعنى الادمن عباره عن اداه لتطبيق اوامر الروم الخضره)
رابعا : (إذا كان رب البيت بالدف ضارب فشيمت أهل البيت الرقص) ننتظرو من الادامن ايه والاداره اصلا فاشله بكل ما تحتوى الكلمه من معانى

AdminJ &A&J جنات 81812 AdminJ &A&J جنات 81812 AdminJ &A&J جنات 81812

ودى صور جنات فى بروفايلتها
لو الصوره مظهرتش اضغط هنــــــــــــــا

AdminJ &A&J جنات Adminj10

lol! والله انا حاسس ان دى صوره مبرمجه مش طبيعيه حاسس انها بلاستيك ههههههههههههههه lol!

AdminJ &A&J جنات 214756 AdminJ &A&J جنات 214756 AdminJ &A&J جنات 214756

فشل جنات فى اداره الروم واضح فى انها لأتفهه الاسباب بتدى بان على طول سواء بنيمها او من على البوت رغم انه من قوانين الروم انها تحزر الاول و...و... واكبر دليل انها بتبند غوغائيه او لمجرد استفزاز ان المفروض كان الادامن بنشو فبل هيا متبند Question

لو البرينت مظهرش اضغط هنـــــــــا

AdminJ &A&J جنات Rrrrrr10
Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
لو البرينت مظهرش اضغط هنـــــــــــــا

AdminJ &A&J جنات News10_800x600

والله بسبب انى لما بتكلم بقول الحق ومش بنافق اتنبندت نص ايميلاتى من الروم هههههههههههههههههههه lol!
والله بندتنى علشان بقولها انتى فاشله هههههههههههههههه lol!

AdminJ &A&J جنات 33698 AdminJ &A&J جنات 33698 AdminJ &A&J جنات 33698

والمشكله ان جنات عارفه ان كل بنات الروم مش محترمين -كلهم شرشر- وبالرغم من كدا مفيش منها اى اعتراض طالما هما بينفقوها ياخدو راحتهم هههههههه

لو البرينت مظهرش اضغط هنــــــــــــا

AdminJ &A&J جنات 3_copy10_800x600

AdminJ &A&J جنات 57684 AdminJ &A&J جنات 57684 AdminJ &A&J جنات 57684

وهنا جنات بتقول لمادى عيب متجيبيش سيره اى بنات تانيه وهيا اصلا الى فاضحاها هى واونر الروم -احمد صلاح- هوا الى شغل التسجيل وفى روم كام فروج عرب
لو البرينت مظهرش اضغط هنــــــــــــــــا

AdminJ &A&J جنات 4_copy10_800x600

47 47 47 47 47 47 47 47

Sherif_Mohamed
User
User
Sherif_Mohamed

ذكر عدد المساهمات : 1

AdminJ &A&J جنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: AdminJ &A&J جنات   AdminJ &A&J جنات I_icon_minitimeالسبت أبريل 20, 2013 4:05 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا سجلت في المنتدى عشان أرد على الموضوع

أولاً أنا نيمي في برنامج الكام فروج: Sherif_Mohamed

ثانياً أنا ما اعرفش إنت مين بس عاوز أقول لحضرتك إنك ظلمت جنات

1-شبح الكام فروج الغامض (جنات) وعن ادارتها الغاشمه لروم كام فروج عرب
اولا : فهى شخصيه مجهوله الهويه تدعى انها اخت -الامير- الوليد بن طلال (والسبب) لتبعد شباب البرنامج عن محاوله معرفه حقيقتها ومن تكون هى
>>> من ناحية إنها مش جنات بنت طلال وإنها بتنتحل شخصيتها أنا مش هقولك إنت صادق ولا كداب لأني ما أعرفش عشان أكون صريح معاك... لكن هي هتكذب ليه ؟
ما كل الناس بيقولوا على أسمائهم الحقيقية زي الأخ أحمد علاء (سمبا) وعبد الله (توباك) من دار السلام ومحمد علي (دولار) كلهم بيقولوا من إين وناس بسطاء زينا, ليه دول ما قالوش إنهم مش عائلات أغنياء وهيكذبوا ليه وجنات كمان هتكذب ليه بس ؟؟؟

2- ثانيا : تدعى ان سبب دخولها برنامج الكام فروج هو (الهوايه) اى هوايه تريد ان تدعيها؟
* هل هى هوايه الشاتينج -المحادثه-؟ امحادثه ايه عاوزه تفهمنى انها داخله تتعرف على ناس؟
***********او هوايه السلطه -الاحساس بأن كل مافى كام فروج عرب من يوزارت وادامن برهن اشارتها-(ودا مرض طبعا مش هوايه)
>>> يا سيدي مش حكاية سلطة ولا حاجة, ما كل إنسان وليه هوايته, ما الرومات الاجنبية كانت موجودة من قبل جنات ما تدخل البرنامج أساساً أكيد هي دخلت رومات وحبت الموضوع وعملت روم (بس روم للعرب) لكل العرب للدردشة والمرح وقتل الملل والتسلية, وهي (جنات) اللي دافعة تكاليف الروم, عاوزها يعني تكون يوزر وهي صاحبة الروم ؟ يعني تنزل نفسها يوزر عشان ما تكونش هواية سلطة ؟

3- ثالثا : بتختار ادامن كل مايفعلوه هو التودد اليها والنفاق لأجلها ولا تهتم بمعاملتهم لليوزر سواء معامله كريمه او حقيره فما تريد منهم الا ان يشبعوا -مرضها-غرورها فى سلطه التحكم والتبعيه : وهذا يسمى بالساديه ومن المفروض انه موجود عند الرجاله ههههههههه بتشعر بمتعه عند ايلام الاخرين واحساسها انهم عبيدا (من المفروض ان الادامن الى بتختارهم ادامن روم خضره يعنى الادمن عباره عن اداه لتطبيق اوامر الروم الخضره)
>>> أنا معاك إن في نفاق لكن من عشان حباً في جنات لأ, عشان ترقيهم لمستوى الأوبيريتور لكن مش كلهم صدقني في ناس (من الألوان) بتكون ضدها في حاجات والألوان بيطبقوا قوانين الرومات الخضرة (شوف الرد اللي جاي عن إدارة فاشلة)

4- إنها إدارة فاشلة...
>>> لأ دي إدارة تمام التمام بالنسبة للتعامل مع الألوان عارفة هي بتدي الألوان لمين وصدقني إنت بتقول لازم ينافقوها لألألأ بالعكس هما بيعارضوها احياناً, وألوانهم موجودة ومش بتتسحب منهم إلا لو حصلت منهم تجاوزات مثلاً ألوان بنشوا بعض أو يوزر إشتكى من لون أكتر من مرة أو أكتر من يوزر إشتكى من لون بينزل من لونه على طول صدقني

5- ودى صور جنات فى بروفايلتها والله انا حاسس ان دى صوره مبرمجه مش طبيعيه حاسس انها بلاستيك ههههههههههههههه lol!
>>> بالنسبة للصورة كل ما فيها إن الجودة منخفضة حوالي 22% عمّال إنت بقى تقول بلاستيك وخشب ؟ ههههههههههههههههههههه

6- فشل جنات فى اداره الروم واضح فى انها لأتفهه الاسباب بتدى بان على طول سواء بنيمها او من على البوت رغم انه من قوانين الروم انها تحزر الاول و...و... واكبر دليل انها بتبند غوغائيه او لمجرد استفزاز ان المفروض كان الادامن بنشو فبل هيا متبند
والله بسبب انى لما بتكلم بقول الحق ومش بنافق اتنبندت نص ايميلاتى من الروم هههههههههههههههههههه lol!
والله بندتنى علشان بقولها انتى فاشله هههههههههههههههه
>>> لأ يا أخي هي بتكون عارفة هي بتبند مين, أكيد إنت رميت عليها تكستات شتمتها بأهلها وعرضها وطبعاً دايماً بتشتمها بنيمات تانية (باتشات) وجاي تاخد برينت بنيمك بالبان بس عشان تدينها هي عمرها ما تعمل حاجة زي دي بدون سبب

7- والمشكله ان جنات عارفه ان كل بنات الروم مش محترمين -كلهم شرشر- وبالرغم من كدا مفيش منها اى اعتراض طالما هما بينفقوها ياخدو راحتهم هههههههه
>>> يا أخي إنت متعرفش كل البنات اللي بيدخلوا الروم وإنت مش رئيس جهاز المخابرات عشان تقول على كل البنات كدة ولو أختك بتدخل تضيع وقت فراغها في الدردشة في الروم دي مش هتسمح لأي حد إنه يقول كدة

8- إن جنات بتقول لمادي عيب ماتجيبيش سيرة أى بنات تانية وهيا أصلاً اللي فاضحاها هى وأونر الروم أحمد صلاح- هو اللي شغل التسجيل فى روم كام فروج عرب
>>> أنا أولاً م أعرفش حاجة عن الحوارات دي بس صدقني أنا, جنات عمرها ما فضحت حد, واللي بيفضح ومدمن يفضح الناس هو فقط أحمد صلاح لأني سمعته بيتكلم على المايك كتير عن بنات (مش عارف مين سرقت وإتمسكت ومن إتمسكت في شقة ومش عارف إيه وإيه) لكن عمري ما شفت تكست من جنات ولا صوت على المايك فضحت حد وإن شاء الله ربنا هينتقم من أحمد صلاح شر إنتقام وهو وكل من يفضح أي حد
يا إبن آدم إفعل ما تشاء كما تدين تدان

أنا عارف إن الموضوع ده قديم لكن كنت ببحث في جوجل عن شوية حاجات وشفت الموضوع فقلت أسجل وأرد عليك
تحياتي ليك أخي العزيز
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

AdminJ &A&J جنات
صفحة 1 من اصل 1